dinsdag 29 maart 2011

Periode 4 Project: week 1 (dinsdag)

Begin van een nieuwe periode, de laatste van dit jaar zelfs. Atelierplek gemaakt in het lokaal, spannend zo'n vrije periode!

Ik blijf doorgaan met het onderwerp 'Ophelia', maar wel met een open houding voor andere invloeden, instincten etc.

De eerste 'les' van deze periode (dinsdag 29 maart '11) wist ik niet wat ik moest gaan maken. Ik had misschien wel een paar ideeën maar niets wat ik in de les kon starten. Vandaar dat ik maar wat bij elkaar kliederde (waar ik in eerste instantie niks aan vond, te makkelijk etc). Achteraf is vooral de eerste tekening 'noodzakelijk' geweest voor 'mijn ontwikkeling' deze periode.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Een gesprek met Herman Lamers over geheimen en verbergen leidde tot een interessant mediatheek-bezoek, gericht op Louise Bourgeois. We hebben vooral gekeken naar haar tekeningen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten