dinsdag 10 mei 2011

Periode 4 Project: week 7 (dinsdag)

Vandaag een meeloopstudente rondgeleid, dus niet zo veel werk kunnen maken, maar het was toch een goede dag. Veel gekeken naar andermans werk en gepraat en geluisterd, hoort er ook bij.

Verder een fotoserie samengesteld uit een recente 'fotoshoot'. Gesprek met Herman gehad, hij was heel enthousiast over deze serie. Ik heb de serie toen op de gang opgehangen, onder ooghoogte. Het was eigenlijk niet wat ik in gedachten had toen ik de foto's maakte (opvolging van de vorige fotoserie), maar toen ik er even aan had kunnen wennen vond ik het best interessant.
Ik vind goed van mezelf dat ik dit nu gewoon durf te laten zien en op te hangen.

Photobucket Photobucket

De 'middelste' 3 foto's geven de meeste draai aan deze serie, maar ik vind het eerste blok foto's (links) verder het interessantste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten