maandag 9 november 2009

Serieel Beeld: Het Keukenkastje

Week 46: maandag 9 november 2009
Vak: Serieel Beeld
Docent: Wim Ewals

Vandaag was de eerste les Serieel Beeld van meneer Ewals in Periode 2 (de eerste les was uitgevallen ivm problemen in het openbaar vervoer en het ziek zijn van de docent).
We hadden eerder een e-mail gekregen met uitleg van de opdracht, en de opdracht alvast te beginnen. In de les moesten we eerst aantekeningen maken en daarna ons werk voor een korte presentatie klaarmaken.

Photobucket
Mijn werk opgehangen.

Om eerlijk te zijn wist ik niet zo goed hoe ik deze opdracht aan moest pakken, ik snapte hem niet helemaal. Ook na verdere uitleg en commentaar van de docent had ik nog niet het gevoel dat ik het goed begreep. Commentaar van de docent was dat het hele intieme foto's waren, dat het leek alsof ik er veel meer mee bedoelde.
Ook moest ik maar het keukenkastje indelen zoals ik het zelf zou indelen als het alleen mijn huis was (ik woon, zoals nog veel studenten, namelijk bij mijn ouders dus was dit kastje niet erg persoonlijk).

Voor meer foto's, zie deze blogentry.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten