zondag 8 november 2009

Huiswerk: Serieel Beeld

Week 45: zondag 8 november 2009
Vak: Serieel Beeld
Docent: Wim Ewals

HUISWERK.

Dit is wat ik vandaag gedaan heb voor Serieel Beeld. Morgen is de eerste les, dus meer uitleg dan de opdracht zelf heb ik niet gehad. Ik zal eerlijk zijn, ik snap de opdracht nog niet helemaal.

Wat ik heb gedaan is dit: Ik heb foto's gemaakt van het keukenkastje en een deel van de keuken. Ik heb allerlei materialen uit het keukenkastje gehaald zoals eetbaar papier, zout, paprikapoeder. Met deze materialen ben ik wat gaan experimenteren op papier, en hier heb ik ook foto's van gemaakt. Verder heb ik bij elk materiaal dat ik gebruikt heb dingen genoteerd, hoe het voelt, ruikt, smaakt, en waar het me aan doet denken, de associaties die ik op dat moment met dat materiaal had.


Foto's van keuken en keukenkastje:
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Experimenten met de materialen:
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Overige foto's:
Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Foto's van de aantekeningen worden eventueel ook nog in deze blogentry geplaatst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten