maandag 8 november 2010

Beeld & Concept - 2e les

Datum: maandag 8 november 2010
Vak: Beeld & Concept
Docent: Rob Leijdekkers

Vandaag was de tweede les Beeld & Concept van de tweede periode. De hele week heb ik lopen piekeren over de opdracht, ik wist gewoon niet wat ik moest kiezen! Uiteindelijk liep ik helemaal vast en zat ik zó te twijfelen dat ik geen woord op papier kreeg.
In de les moesten we groepjes maken en ons huiswerk onder elkaar bespreken en helpen als er nog vragen/problemen waren. Ik zat in een groepje met Merel, Pepijn en Jeroen. Ik heb mijn probleem voorgelegd en we hebben het uitgebreid besproken. Wat bleek nou, zij wisten het ook nog niet allemaal (had ik ook wel verwacht, maar ze hadden toch minder klaar dan dat ik dacht). Een paar uit mijn groepje wisten ook nog niet wat voor onderwerp ze moesten kiezen. Het was ook heel interessant om te zien en horen welke kunstenaars de anderen hadden uitgekozen.

Later kwam de docent bij ons groepje zitten om de opdracht verder uit te leggen. We zijn er toen op uit gekomen dat ik toch doorga met de keuze "van mij" en dat ik de komende week ga noteren wat mij opvalt, wat ik tegenkom, wat ik zie, waar ik op let, zodat ik daar volgende week iets uit kan kiezen.

(meer volgt nog...)

Huiswerk:
Noteer wat je opvalt.
Kies volgende les iets uit waar je aan gaat werken deze periode.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten