vrijdag 8 oktober 2010

3D: 6e les - De Kop Uit 100 Onderdelen

Datum: vrijdag 8 oktober 2010
Vak: 3D Beeldonderzoek
Docent: Sef Peeters

Donderdag 6 oktober (gisteren dus) heb ik op school gewerkt aan de kop. Mijn eerste idee was om een kop te maken uit een soort witte schuimpjes (gebruikt in pakketpost), ik wilde de kop er helemaal uit opbouwen, alle schuimpjes rechtop zettend en aan elkaar vast lijmend. Het was mijn bedoeling om door middel van openingen te laten en stukken dikker te maken etc de kop/het gezicht te suggereren. De vorige les was ik hier al aan begonnen. Hoewel ik dacht er ruim genoeg te hebben bleek het toch zo te zijn dat ik er veel te kort kwam. Hierdoor moest ik, naar mijn gevoel, mijn plan omgooien om er toch nog een kop van te maken. Ik ben toen met de allerlaatste 'schuimpjes' een gezicht gaan "tekenen". Toen het materiaal op was, vond ik de kop niet erg goed gelukt. Sowieso was hij nog lang niet af en het was een veel te "realistisch" gezicht en de manier waarop ik op het laatst te werk was gegaan vond ik niet bij de opdracht passen.

Beginsel uit de vorige les:
Photobucket Photobucket

Klik hier voor meer…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten