maandag 4 oktober 2010

Serieel Beeld: 6e les

Datum: maandag 4 oktober 2010
Vak: Serieel Beeld
Docent: Wim Ewals

Voor deze les ben ik bezig geweest met het zoeken naar inhoud, dit combineren met de beelden en het bedenken van ideeën voor film-studies. Ik heb redelijk wat geschreven. Verder vind ik balpen, en het krassen erg interessant, het lijkt me een goede aanvulling op de eerder gemaakte beelden. Ik wil namelijk verder met het idee van gonzende gedachten, een overschot/teveel aan gedachten in mijn hoofd die tijdens de route erger of minder erg worden. Ik ga verder...
Ook heb ik het huis helemaal op z'n kop gezet om mijn firewire kabel te vinden... Gelukkig met resultaat!


Photobucket Photobucket

Bespreking met docent:
- Om vorm te maken restvorm invullen
- motorisch of illustratief/grafisch
- Delen invullen met structuur, slagschaduwen
- Beelden monteren
- Mogelijkheden zoeken om motoriek niet te beperken
- Distortie
- Deel mag je kiezen, het hele/alles hoeft niet, je hoeft niet ALLES te verwerken (geen speelfilm!)
- Beeldstrijd (krassen over tekening)
- Kort en krachtig en met een bepaalde abstractie
- video loop bij assessment
- heel fijnzinnig invoeren
- sjabloon gebruiken zodat alleen stukken van de vorm gevuld raken en de rest wit blijft
- 1) Geleidelijk 2) en minder... -> filmisch, "stills"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten