maandag 28 februari 2011

2D: HW - Inzoomen, Vervorming en Vervreemding

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Vooral met de houtskool tekeningen ben ik blij. Het voelde heel verrassend hoe ik hier iets neer gezet heb, voelt goed. Wil zeker meer houtskool gaan gebruiken (ook in combinatie met verf).

Eigenlijk wilde ik met de eerste houtskool schets verder met verf, maar vond hem zo geslaagd dat ik gewoon een nieuwe heb gemaakt om daarna met verf verder te gaan (zie tweede foto). De houtskool tekening vind ik het gevoel van het geplet worden nog wel beter weergeven. Het wilde niet zo met de verf.
Daarna ook verder gegaan met de inhoud. Ik denk dat ik voor onprettig en vreemd ga (ik was toch al bezig met vervorming en vervreemding). Misschien heel pijnlijk, maar ik weet niet zo goed of ik het heel extreem neer ga willen/kunnen neerzetten. We zien waar het uitkomt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten