maandag 21 februari 2011

Voorbereidende Vakstudie BK: 6e les - Haar & Water

Vandaag ging ik verder in op het aspect haar en water. Denkend aan Ophelia zijn dit 2 sterke aspecten die in mij naar boven komen, dus leek het me interessant om er iets mee te doen.

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket


Ik heb zelf een beetje het idee dat mijn werkproces er tot nu toe niet erg constant uit ziet. However, dit komt denk ik doordat er een boel dingen door mijn hoofd gaan en in mijn dummie staan. Ik ben veel bezig geweest met het verzamelen van voorbeelden, plaatjes, uit de kunstgeschiedenis maar ook gewoon van internet en wat ik dan ook kon vinden wat ik erbij vond passen, ben veel bezig geweest met associeren en heb mijn onderwerp/uitgangspunt al heel vaak door mijn hoofd laten gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten