vrijdag 4 februari 2011

Blog: Verbeteringen

Ik ben er nog steeds niet achter wat het probleem is in Internet Explorer. Het ligt niet aan mijn nieuwe trucje (het invouwen van lange blogposts), ook niet aan mijn lay-out/thema, de html toevoegingen binnen blogposts (bijvoorbeeld slideshows), oftewel ik weet het even niet meer.

>> Edit:
Het lijkt op het moment opgelost, maar ik weet nog steeds niet waar het nu precies aan ligt. Als je verder door klikt op mijn blog (vanaf de algemene eerste pagina verder terug via 'oudere berichten', kom je in december een pagina tegen waar het probleem zich nog steeds voor doet. Nog steeds op zoek naar de reden dus.

Verder zullen thumbs vanaf nu weer linken naar het plaatje en niet naar de photobucket pagina van het plaatje (dat was zo afleidend!) en hebben mijn plaatjes niet alleen een watermerk, maar worden ze nu ook geresized! Heerlijk, no?

Ik ben ook bezig geweest met het verder inkorten van de labels, en ik wil nog eens mijn tekstjes in de rechter zijbalk inkorten.

Ben ook nog op zoek naar een beter label voor dingen zoals de introductie, instructies en dergelijke. Graag 1 overkoepelend woord. Misschien iets als 'Overige studieonderdelen'? Ik zal het binnenkort eens aan gaan passen.

NB: ivm het antedateren van blogposts zijn sommige veranderingen al in eerdere posts te zien en sommige veranderingen pas later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten