woensdag 2 februari 2011

2D: HW de mens

Bij 2D zijn we bezig met de mens. In de les is het model tekenen en de huiswerk opdracht houdt in dat we op zoek gaan/zijn naar wat ons fascineert in de mens/het menselijk lichaam. Omdat ik het moeilijk vind om iets te kiezen, me ergens specifiek op te richten, ben ik vandaag foto's gaan maken van mensen 'in het wild'. Eens kijken wat mij het meest opvalt/interesseert.

Hier een kleine selectie van alle foto's in een slideshow:




Ik weet nog steeds niet zo goed waar ik me op wil richten, maar toch vind ik wel al dingen interessanter dan andere dingen. Bijvoorbeeld beweging, contrast, groepen (samenklonteringen van mensen), grillige lijnen en vormen en een sterk silhouet/sterke contouren. Ik ga gauw verder met mezelf verdiepen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten