donderdag 17 september 2009

3D: Niet-organische tuin

Week 38: donderdag 17 september
Vak: 3D Beeldonderzoek
Docent: Sef Peeters

Voor deze 3e 3D les moest er een plaat van ongeveer 50 bij 60 cm meegebracht worden. Deze was om te gebruiken als ondergrond voor de niet-organische tuin die we gingen maken. Ik had een paar plaatjes van tuinen meegenomen, omdat ik niet duidelijk door had gekregen dat er meer over nagedacht had moeten worden. Dit was gelukkig geen probleem voor de les.
De opdracht ging erom een niet-organische tuin te maken. Het was de bedoeling een soort abstracte compositie neer te zetten, die niet op een tuin leek.

Ik heb deze les veel dingen uitgeprobeerd, en veel foto's gemaakt. Het commentaar van de docent was dat ik vrijer moest werken, losser. Daarom dat ik ervoor gekozen heb die les alleen aan het onderzoek te wijden, ik heb toen dus niets vastgemaakt, maar alleen losse composities gezocht en die op de foto gezet.

Fotoserie van onderzoek/uitprobeersels naar een abstracte compositie, afgeleid van de tuin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten