maandag 14 september 2009

Serieel Beeld: 10 Schetsen

Week 38: maandag 14 september
Vak: Serieel Beeld
Docent: Jenny van den Broeke

Voor deze les had ik een stuk of 15 schetsen gemaakt vanuit een aantal foto's uit mijn beeldenreeks.
Ik zocht mijn weg nog in het vinden van de sfeer, vooral naar het kiezen van een sfeer, een idee, een richting. Ik voelde me een beetje verloren binnen alle mogelijkheden en de reeks van 6 foto's (ik had al een foto uit de serie vervangen met een andere omdat ik deze niet vond passen binnen het gekozen thema).

Het thema waar ik voor ging is "ochtendgloren". In de les besprak ik mijn fotoserie met mevrouw van den Broeke, zij zette mij op het spoor er dieper over na te denken, wat wil ik? Is het ochtend of avond? Begin of eind? Wat maakt een ochtend een ochtend, wat is een ochtend voor mij?

-foto's volgen-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten