maandag 7 september 2009

Serieel Beeld: 6 beelden van wandeling

Week 37: maandag 7 september
Vak: Serieel Beeld
Docent: Jenny van den Broeke

Voor de tweede les Serieel Beeld had ik erg veel foto's gemaakt. De route die ik had uitgekozen was die naar mijn bushalte. We moesten de gekozen beelden ophangen, daarbij denkend aan de presentatie, en deze ook kort presenteren naar de docente toe. We moesten nadenken over de sfeer in de beelden, wat deze serie zei, wat we eruit haalden. Ik kwam tot de conclusie dat de beelden mij vooral aan het ochtendgloren deden denken. Ik probeer altijd veel te zien, en zie ook veel details. Variatie is belangrijk voor mij, maar voor deze serie had ik toch een aantal beelden gekozen die vooral te maken hadden met licht en donker, reflectie en schaduw.


Voor de volgende les moesten we reageren op de serie, de beelden uitwerken, er iets mee doen. We moesten 10 "schetsen" uitkiezen uit alles wat we hadden gemaakt, en die de volgende les meenemen.
We hadden nog tijd over dus kon ik hier alvast aan werken in de les.

-foto's volgen-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten