maandag 21 september 2009

Serieel Beeld: Ontwaken

Week 39: maandag 21 september
Vak: Serieel Beeld
Docent: Jenny van den Broeke

Voor deze maandag moesten we weer verder werken aan de opdracht. Ik had in mijn onderzoek naar het verschil tussen de ochtend en de avond een heleboel plaatjes van zowel ochtend als avond geprint. Bij een paar van deze afbeeldingen heb ik kleur indrukken gemaakt. Kleine schetsjes die helemaal bestonden uit kleur.

-Foto's volgen-

Ik kwam tot de conclusie dat ochtend en avond erg veel op elkaar lijken: de zon staat laag, dus ontstaan er lange schaduwen. Ook de gedachte dat de avond warmere kleuren had en de ochtend meer frisse, fletse kleuren, viel tegen. Er waren een aantal foto's waarvan je meteen raadde of het ochtend of avond was, maar ook een heleboel die erg onduidelijk waren.

Uit het werk dat ik voor deze les gemaakt had, kwamen 2 foto's en daarop gebaseerd werk erg naar voren. Dit waren een foto uit mijn eigen serie van de wandeling, en een foto van het internet.

De foto's:

Het daarop gebaseerde werk:

-foto's volgen-


Ook ben ik gaan denken over wat de wereld voor mij is, en hier veel over opgeschreven.

- Foto's volgen-

Verder ben ik deze les verder gegaan op de uitgekozen beelden.

-Foto's volgen-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten