vrijdag 9 oktober 2009

Beeld & Concept: De Plek deel 2, II

Week 41: vrijdag 9 oktober
Vak: Beeld & Concept
Docent: Abdol Motavassel

Vandaag was er weer een klassikale bespreking van ieder's werk. Omdat ik erg achterliep ivm mijn afwezigheid/ziekte de afgelopen tijd, ben ik naar de docent gestapt. Ik heb mijn informatiepakket nog niet af, loop er een beetje mee vast en heb ook nog geen informatiepakket van een ander gekregen.
Meneer Motavassel zei dat ik me niet druk moest maken, en gewoon moet doen wat ik kan. Dat was een grote opluchting voor mij, ook al ben ik nog steeds bang dat ik straks niet genoeg heb voor de beoordeling, en/of dat ik een slechte indruk op de school/de docenten maak.

Maar goed, ik heb ondertussen het informatiepakket van Nicolien, helaas maar deels. Ik heb in de pauze een plattegrond van haar plek kunnen kopiëren van iemand anders die haar informatiepakket had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten