woensdag 21 oktober 2009

Gedachten: Beoordelingen van de komende dagen

Week 43: woensdag 21 oktober

Vandaag kreeg ik te horen (via de Avans e-mail), dat de beoordeling Serieel Beeld zal plaats vinden op vrijdag middag. Dit betekent dus dat ik alle 4 de vakbeoordelingen in 2 dagen heb, achter elkaar.
Ik hoop dat het goed gaat, maar ben bang dat mijn resultaten niet zo hoog zullen zijn.
Ik ben natuurlijk veel afwezig geweest ivm griep etc, ik heb me wel ziek en beter gemeld, dus school weet er van. Ook heb ik mijn afwezigheid kort besproken met elke docent en heb ik hard gewerkt in mijn poging alles in te halen. Echter, tijdens de slb-bespreking van afgelopen vrijdag hoorde ik wat meer over de puntentelling. Een 0 is voor veel afwezig zijn zonder dat school het weet, een 1 voor als je heel veel afwezig bent geweest en school weet ervan. Ondertussen is de twijfel weer toegeslagen en heb ik niet zo'n positief gevoel meer over mijn werk. Ik weet dat er dingen zijn waardoor ik minder goed kan werken, en dat ik ziek ben geweest waardoor ik dus veel lessen gemist heb. Maar toch.
Verder ben ik sowieso niet zo goed in het verbaal verwoorden van wat ik wil zeggen. Zo op papier of op een blog gaat het nog wel, maar "verbale communicatie" is al een probleem van jaren terug. Gelukkig gaat het wel steeds beter, ook al is het nog steeds niet wat het zou moeten zijn. Vorig jaar heb ik ook veel gepresenteerd dus ik hoop dat ik de komende dagen niet helemaal dicht klap, zoals ik vaak heb met presentaties.

Vandaag besefte ik me dat het mij dit jaar ook een beetje tegenwerkt in het experimenteren, dat ik vorig jaar op het Fontys al een jaar lang bijna alleen maar geëxperimenteerd heb met materialen en technieken. Ik ga vanaf nu extra mijn best doen om dat mij niet in de weg te laten staan. Ik zal eens goed gaan nadenken over wat ik al geprobeerd heb en wat nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten