donderdag 22 oktober 2009

2D: Beoordeling Periode 1

Week 43: donderdag 22 oktober 2009
Vak: 2D Beeldonderzoek
Docent: Ellen Krutwagen

Op zich vond de docente mijn werk niet slecht, wel veel hetzelfde. Ik heb zeker geprobeerd te experimenteren deze eerste periode, maar ivm persoonlijke problemen, en ook omdat ik reeds al veel dingen gedaan heb op mijn eerdere kunstopleiding aan het Fontys, kwam ik hier een beetje mee in de knoop. Omdat ik steeds veel moest inhalen in korte tijd, was wat ik deed niet erg gevarieerd. Dat ik mijn tijd aan het Fontys noem komt doordat ik daar ook veel geëxperimenteerd heb en ik denk dat dat mij nu beperkte. Ik zocht nu meer naar dingen die ik nog niet gedaan had, en sloot daar misschien onbewust mijn ervaringen van buiten het Avans bij in. Ik heb dit proberen uitleggen aan de docent, en begrijp heel goed dat het moeilijk zo niet onmogelijk is voor een docent om dit te weten of te kunnen zien aan mijn werk. Ik ben wel blij dat ik me dit gerealiseerd heb, want dat betekent dat ik er in het vervolg rekening mee kan houden, en misschien mijn ervaringen uit het verleden juist weer opnieuw kan gebruiken.

Meer commentaar/verslag volgt.

Uiteindelijk cijfer: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten