woensdag 14 oktober 2009

Gedachten: Blog en inhalen

Week 42: woensdag 14 oktober

Vandaag heb ik weer flink aan mijn blog gewerkt, ondertussen ben ik helemaal bij met alle lessen. Ik mis nog wel veel foto's (en daarbij beschrijvingen van mijn werk/opdracht invulling) dus daar zal ik achteraan gaan. Ik loop nog steeds achter bij 3D, 2D en Beeld &Concept.

Ik denk dat Serieel Beeld wel weer op een goed spoor ligt, ik weet alleen niet zo goed of ik nog meer werk zal maken of dat ik me ga concentreren op de presentatie voor de beoordeling van volgende week.

Bij 2D heb ik denk ik nog niet genoeg werk voor de nieuwe opdracht, maar in verband met het filosofie tentamen dat ik vandaag had, heb ik nog niet veel voor de praktijkvakken kunnen doen. Ik heb veel tijd besteed aan het leren en ik moest ook nog een paar films kijken voor het tentamen. Nog steeds voel ik me niet helemaal fit, maar ik heb sowieso altijd wel iets (rug/nek/schouderklachten, vermoeidheidsklachten etc). Ik vind het vervelend dat ik niet meer kan doen dan dat ik nu doe. Maar ik doe mijn best...

Voor 3D moet mijn niet-organische tuin nog beoordeeld worden, en ik heb de nieuwe opdracht maar half meegekregen. Iedereen zegt iets anders, wat moet ik daar toch mee? Ik heb maar wat schetsen gemaakt voor een sculptuur (jezelf, in extreme houding, hout of metaal...). Ik ben ondanks alles toch tevreden over het concept.

Voor Beeld & Concept had ik alleen nog maar een plattegrond van Nicolien's informatiepakket. Vandaag heb ik van Stella de foto's gekregen.. Ik had een idee met de insecten maar twijfel er erg over. Ik ben bang dat het niet goed genoeg is. Ik zal maar doen wat ik bedenk, anders heb ik niets en dat is zeker niet goed..

Ik moet eerlijk toegeven dat ik erg opzie tegen het inhaalwerk, en de beoordelingen van volgende week. Aan de andere kant heb ik toch wel een positief gevoel dat alles wel goed komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten