donderdag 22 oktober 2009

3D: Beoordeling Periode 1

Week 43: donderdag 22 oktober 2009
Vak: 3D Beeldonderzoek
Docent: Sef Peeters

Commentaar van de docent was dat ik goed zelfstandig gewerkt had in verband met de keren dat ik afwezig was, hoewel dit zelfstandig werken niet helemaal de bedoeling was. Verder vond hij van mijn niet-organische tuin dat een van de eerdere versies/try-outs beter was dan het eindresultaar, en hij vroeg mij een bepaalde foto naar hem op te sturen voor het Avans Archief (???).

Dit is de foto:
Photobucket

Meer commentaar/verslag volgt.

Ook kreeg ik mijn verslag van de periode terug, hij vond het heel duidelijk en uitgebreid. Het was niet nodig geweest om de hele periode te beschrijven, het ging namelijk vooral over de niet-organische tuin, maar omdat ik dus veel afwezig was geweest was het toch erg goed dat ik de gehele periode en alle opdrachten had besproken, en van foto's had voorzien.

Uiteindelijk cijfer: 6

Geen opmerkingen:

Een reactie posten