dinsdag 14 september 2010

Gedachten: Op het moment...

Ondanks alles, de stress en paniek en vermoeidheid van de afgelopen paar weken, vind ik dat het heel goed gaat. Ik begin steeds een beter gevoel over school, mijn werk voor/op school en mezelf te krijgen, en dat is precies wat nodig is! Ik heb steeds meer en beter door hoe ik ben, hoe mijn hoofd werkt en hoe ik de dingen het beste kan doen, maar ook waar ik nog op moet letten en aan moet werken. Ik blijf ontzettend enthousiast, wil zoveel leren, en barst van goede wil en zin. Ik was even bang dat het niks zou worden, school overspoelde me enorm en het was vanaf het begin aan al hard werken (ook al werk ik misschien te hard, tot zo ver had ik vaak op zijn minst meer werk dan de meesten in de klas, ook al voelde ik me er niet goed over). Maar toch zijn er de momenten tussendoor, de momenten in de klas, de momenten onderweg en de momenten thuis, dat ik denk 'ja, het gaat lukken, het gaat goed!'. Dus het wordt natuurlijk nog even doorbijten, door alle stress en angsten en frustraties en vermoeidheid en overspoelingen en overprikkelingen en planningen etcetera, maar ik voel me nu beter met school dan vorig jaar, denk ik. And that's a good thing.

Ik weet eigenlijk niet waarom ik dit nu post, maar goed. Misschien edit ik dit nog, misschien laat ik dit gebrabbel gewoon staan. Wie weet. (er is vast nog zat dat ik ook nog wilde zeggen en vertellen maar dat komt nog wel op een later moment...... Sowieso moet ik nog even hard nadenken (en bespreken met anderen) wat ik nou wel en wat nou niet op mijn blog ga zetten. Het is en blijft het internet, en of er nou geen kip op mijn blog komt of een hele kudde koeien, het blijft vindbaar.
(een voorbeeld: een medestudent wees mij er vorige week tijdens de les 3D op dat hij mij gevonden had via google. Ik raakte geïnteresseerd en heb het even uitgeprobeerd, mijn blog staat inderdaad op pagina 1 als je zoekt op 'oor boetseren' :P )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten