dinsdag 14 september 2010

Studium Generale

Volgende week is de Studium Generale! Het lijkt me heel interessant, maar tegelijk ben ik bang dat het teveel tijd op zal slokken die ik anders aan mijn thuiswerk zou besteden. Ondertussen heb ik eigenlijk wel half besloten dat ik beide dagen ga en dan de volle mep. Ik heb al op het weblog zitten kijken, maar morgen ga ik me verder oriënteren en misschien al een keuze maken waar ik naar toe wil.
Ik vond de lezing van Paulien Oltheten in ieder geval al interessant klinken (mijn oog viel er toevallig op, teksten over andere lezingen/activiteiten heb ik eigenlijk nog niet gelezen....), het filmpje was ook interessant. Film en fotografie, ook met mensen, is iets wat me aan de ene kant heel erg interesseert maar wat aan de andere kant ook veel angst, tegenzin en misschien ook wel onwil oproept. Toch iets waar ik misschien nog eens iets wil doen. Iedere keer een stapje verder...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten